Zenuwen - Reisverslag uit Sas van Gent, Nederland van Robbert - Jan Dubbeldam - WaarBenJij.nu Zenuwen - Reisverslag uit Sas van Gent, Nederland van Robbert - Jan Dubbeldam - WaarBenJij.nu

Zenuwen

Door: Robbert - Jan

Blijf op de hoogte en volg Robbert - Jan

29 Juni 2017 | Nederland, Sas van Gent

De zenuwen gieren al door mijn lijf, vanaf zondag ga ik op reis door Frankrijk. Voor de eerste keer alleen op reis, voor de eerste keer kamperen, voor de eerste keer andere dorpen/steden aan doen dan dat ik gewend ben. Om precies te zijn vertrek ik zondag 2 juli richting Normandië om daar een camping uit te zoeken. Deze camping moet een uitvalbasis worden om de stranden en museums van Normandië te ontdekken. Hier wil ik twee/drie nachten blijven om vanuit daar richting het zuiden te rijden. Waar dat zal zijn hangt van meer factoren af. Aan het weer, activiteiten en bezichtigingen.

Ik ga proberen om vanaf 2 juli iedere dag een klein stuk hier te schrijven.

  • 30 Juni 2017 - 00:48

    Edith:

    Ik wens je heeeeel heeeel veel succes
    Maar mama zal je missen

  • 01 Juli 2017 - 08:51

    Erikjan:

    Veel plezier en geniet ervan we horen je nog wel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert - Jan

Robbert - Jan 25 jaar Alleen reizend Roadtrip

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 540
Totaal aantal bezoekers 5356

Voorgaande reizen:

02 Juli 2017 - 16 Juli 2017

Roadtrip Frankrijk

Landen bezocht: