museums en reizen - Reisverslag uit Saint-Junien, Frankrijk van Robbert - Jan Dubbeldam - WaarBenJij.nu museums en reizen - Reisverslag uit Saint-Junien, Frankrijk van Robbert - Jan Dubbeldam - WaarBenJij.nu

museums en reizen

Blijf op de hoogte en volg Robbert - Jan

05 Juli 2017 | Frankrijk, Saint-Junien

Gisteren nog een hele dag museums bezocht met toch wel een hele mooie afsluiter van Normandië, Saint-mere-Eglise. Daarnaast nog langs het museum van Juno Beach Centre, Amerika Gold Beach Museum, Arromanches (Mulberry), Bataille Longues-sur-mer, Point du Hoc en dan naar Saint-mere-Eglise en Utah Beach. Het was een hele drukke dag maar met zoveel moois en indrukwekkends gezien te hebben een goed beeld wat er daar allemaal gebeurt is. Respect voor alle! Bij alle museums wat kleine dingetjes gekocht. De museums die mij bij blijven zijn zeker het Landing Museum in Arromanches, Airborne museum in St. Mere eglise + de kerk en het Overlord museum in Colleville-sur-Mer. Daarnaast was alles indrukwekkend!!! Bij aankomst terug op de camping mij georiënteerd op wat mij volgende bestemming zou kunnen zijn.

Vandaag rond 08.30 opgestaan om mijn spulletjes te pakken en richting een volgende bestemming te gaan. Na wikken en wegen en het kijken met hoever is het rijden, wat wil ik nog zien enzovoort. Toen viel me oog op een camping Municipal in Saint-Junien, Camping Municipal de La Glane. Voordat ik vertrok nog een gesprek aangegaan met mijn NLse buren, aardige mensen kwamen uit Eindhoven en je weet wat ze zeggen alles onder de rivieren is goed. Daar nog twee bakken heerlijke koffie mogen drinken en wat heen en weer gepraat. Nu weet ik ook dat ze een dochter hebben die journalistiek studeert in Tilburg en vrijwilliger is bij mensen met een beperking

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert - Jan

Robbert - Jan 25 jaar Alleen reizend Roadtrip

Actief sinds 29 Juni 2017
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 5349

Voorgaande reizen:

02 Juli 2017 - 16 Juli 2017

Roadtrip Frankrijk

Landen bezocht: