Argeles: Dag 2&3 - Reisverslag uit la Platja d'Argelers, Frankrijk van Robbert - Jan Dubbeldam - WaarBenJij.nu Argeles: Dag 2&3 - Reisverslag uit la Platja d'Argelers, Frankrijk van Robbert - Jan Dubbeldam - WaarBenJij.nu

Argeles: Dag 2&3

Blijf op de hoogte en volg Robbert - Jan

11 Juli 2017 | Frankrijk, la Platja d'Argelers

De volgende dag zouden we naar de haven gaan en een stuk van de boulevard van Argeles aflopen. Mooie haven hoor!! En wat een gezelligheid met zoveel restaurants daarzo! S'middags lekker naar het zwembad, jammer genoeg betrok het weer en gaf het kleine regenbuitjes. Tegen de avond trok het weer open. S'avonds lekker spaghetti gegeten bij de familie en nog een klein rondje over de camping. Vandaag gingen we namelijk naar Rosas in Spanje. Dit is een stadje waar ik al 26 jaar naar toe ga! Nu gelukkig maar is voor een dagje. Ik zou mee rijden met mijn neef, en ging achterin zitten bij de kinderen... veel plek was er niet tussen twee kinderstoelen maar het ging goed

• 13 Juli 2017 - 18:25

Francis:

Hoi RJ,

Klinkt mooi en interessant. En? heb je het Frans al kunnen gebruiken?

Groeten uit Vlissingen